یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

شماره‌بندی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل عرضه می‌شود

  • کد خبر: ۲۶۳۷۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
شماره‌بندی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل عرضه می‌شود
گستره جدید شماره سیم‌‌‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۵ به به بازار ارتباطات کشور عرضه می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳ G و ۴ G و پیش شماره ۰۹۹۸، رنج جدید سیم‌کارت‌های هوشمند خود با پیش شماره ۰۹۹۸۱۵ را وارد بازار سیم‌کارت کشور خواهد کرد. انتخاب و خرید شماره‌های رند و عادی رنج ۱۵ سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت در سراسر کشور و به طور هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل پیش از این رنج‌های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱، ۰۹۹۸۱۲ و ۰۹۹۸۱۴ را به بازار عرضه کرده بود.

پیش از این شاتل موبایل، برای نخستین‌بار در ایران و با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه‌ای از سیم‌کارت هوشمند خود رونمایی کرده بود. فناوری اختصاصی سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.

به عبارت دیگر، با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه، مشترکان شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های ۳ G، ۳/۷۵ G ۴ G/LTE و ۴/۵ G کشور را در هر منطقه تجربه خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه به یکی از ۴۰۰ مرکز خدمات اختصاصی شاتل و یا ۱۷۰۰ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در سراسر کشور از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی http://shop.shatelmobile.ir، ثبت‌نام تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و ارسال عدد ۱ به همین شماره از طریق پیامک، اقدام به انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل کنند تا بدون نیاز به خروج از منزل و به صورت رایگان در منزل ثبت‌نام و احراز هویت شوند و سیم‌کارت هوشمند خود را تحویل بگیرند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، می‌توانند به وب‌سایت http://www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->